سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران روانپرستار

صفحه خانگی پارسی یار درباره

یاقوت

آرامش بخشیدن به افراد و آرام نمودن بیماران عصبی و روانی

طریق استفاده:

جهت آرامش یافتن:یک قطعه سنگ یاقوت را بر روی چشم سوم خویش قرار داده و در مکانی آرام دراز بکشید.

 جهت درمان اختلالات روانی و عصبی:فرد درمانگر می بایستی بیمار را به حالت هیپنوز رسانده و سپس یک قطعه سنگ یاقوت سبز را بر روی چشم سوم او قرار داده و علاوه بر انرژی دادن، تلقینات مثبت و فرامین بهبودی نیز بیان شود.( البته انجام این روش به زمان زیاد نیاز دارد و هرگز نباید جهت بیمار روانی و عصبی شدید و قلبی بکار رود.)

به طور کلی در حالت هیپنوز، جسم اثیری فرد در حالت آزادتری قرار داشته و باعث آزاد نمودن نیروی شفابخش به شکل موثرتر می شود.

 درمان انواع سردرد

طریقه استفاده:

          یک قطعه یاقوت را به مدت یک ساعت درون مقداری آب ولرم قرار داده و سپس آن را به مدت بیست دقیقه در آفتاب و پس از آن به مدت ده قیقه بر روی چشم سوم خویش بگذارید. همچنین فرد باید در این مدت در مکانی آرام دراز بکشد تا امواج و انرژی های شفابخش وارد مدارات مغناطیسی اطراف بدن گردند.

تفاوت خنده و شوخی در مردان و زنان

 
 

به گفته پژوهشگران تفاوت کیفیت شوخی و خنده در مردان و زنان از کودکی آغاز می شود.

پژوهشگران اعلام کردند: کیفیت خنده و شوخی در زنان و مردان متفاوت است.
پژوهشگران آلمانی در بررسی‌ها روانشناختی دریافتند، مردان بیشتر در گفت‌وگوهای خود شوخی و مزاح می کنند و ترجیح می دهند که از شوخی ها و لطیفه های آماده و از پیش دانسته استفاده کنند.
به گفته پژوهشگران تفاوت کیفیت شوخی و خنده در مردان و زنان از کودکی آغاز می شود.
بررسی ها نشان می دهد، پسرها از سن 3 سالگی تمایل دارند که نقش یک فرد شوخ طبع و بذله گو را بازی کنند در حالیکه دختر بچه های 3 ساله، تنها خندیدن را ترجیح می دهند. پژوهش‌ها همچنین نشان می دهد، نوع خندیدن زنان با مردان نیز متفاوت است. به گونه ای که مردان هنگام خندیدن هوا را به طور متوسط با 280 ارتعاش در ثانیه از دهان خود خارج می کنند، در حالیکه صدای زنان هنگام خندیدن ارتعاش بیشتری دارد.